Idag: 10x babypoints ♡
Idag: 10x babypoints ♡
Få extra poäng
00
Tim.
00
Min.
00
Sek.

Hur ändrar jag min adress?

Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra fakturerings- eller leveransadressen för en befintlig order. När du har gjort beställningen kan du avbryta den inom 60 minuter genom att kontaka vår kundtjänst per telefon. Ett e-postmeddelande till vår kundtjänst inom denna tid räcker tyvärr inte.

Tyvärr är det inte möjligt att avbryta en order utanför vår kundtjänst öppettider. Lägg sedan en ny order med rätt uppgifter.

Vill du beställa till ett annat land eller har flyttat till ett annat land?

Vi levererar endast inom Sverige.

Från Europeiska unionen (EU) och Europeiska ekonomiska samarbetsområdet (EES) har du fri tillgång till våra onlineshoppar som riktar sig till personer inom EES. Leverans från vår svenska butik är endast möjlig inom Sverige. Om du behöver en faktura med en adress utanför Sverige, börja med att skriva in din svenska leveransadress. Om du kontaktar oss efter genomförd beställning, kan vi ordna med en faktura med din utländska fakturaadress. Du är välkommen att kontakta oss antingen via mail: kundservice@babymarkt.se, per fax +49 (0)234/54573110 eller ringa oss på 08 - 585 655 74. Om du vill ha ett paket skickat till ett annat land är du välkommen att beställa via någon av våra internationella onlineshoppar:

Tyskland | Österrike | Schweiz/Liechtenstein | Frankrike | Nederländerna | Belgien | Danmark | Finland | Norge | Polen | Italien | Spanien | Tjeckien/Slovakien

Har du flyttat och kunde paketet inte levereras?

I det här fallet kommer paketet att returneras till oss. Om du har hunnit betala för beställningen kommer en återbetalning att ske inom 14 dagar.


Hittar du inte svaret på din fråga?

Kontakta oss personligen

Skriv till oss
Du når oss via kontaktformuläret. Vi svarar inom 2 vardagar.
Skriv till oss
Ring till oss
Vår kundservice finns på plats för dig. Vi ber om ursäkt för eventuell väntetid.
Ring till oss